Cikkek archívuma

2016.10.23 16:27
Reggel Jacinta bejelentette, hogy hálás a vásárlásos segítségért és nagyon megkedvelt minket, de inkább visszamegy valahogyan a Norte-re és azon jut el Santiagoba. Volt nála egy csomó kis párna, amiből mindenki kapott egy darabot, afféle búcsúajándékként. Felerősítettem az új tojásformájú...
2016.10.23 10:36
Felkelés után újból összefutottunk az étkezőben, megreggeliztünk, majd indulás helyett beültünk egy közeli bárba, ahol kicsit neteztünk és kávéztunk. Csatlakozott hozzánk egy fiatal francia srác is, aki nagyon szeret beszélni. Sietni nem kell senkinek sem, ráérünk elidőzni itt, pláne hogy kiderült,...
2016.10.22 16:04
Mély alvásból ébredtem, körbenéztem, de már mindenki eltűnt a szobából. Ideális ez nekem, mikor egyedül vagyok, nem kell várni senkire, ennyim a fürdő és a konyha is. Mivel a mai táv nem sok és senki nem jött takarítani még nyolc órakor sem, ezért nagyon lassan és nyugodtan készülődtem. Az első pár...
2016.10.22 12:46
Felkelő nap első sugaraival egy időben leselkedtem neki a mai napi közel negyven kilométeres szakasznak. Kezdetben sokat kellett ereszkedni egy völgyben, amit nagyon élveztem, pláne, hogy nagyon fimon volt az időjárás. Egy felhő sem volt az égen, de nem volt annyira meleg sem. A völgy aljában sűrű...
2016.10.22 12:44
Kivételes alakalom volt, hogy beállítottam az ébresztést, de a terepet nem ismerem és elég időt akartam magamnak hagyni. Volt egy kis San Salvador útikönyvem, amit Valentintól kaptam, de elég pontatlan a magasságokat illetően, többször kellett felfelé kaptatni, nem tudtam erre hagyatkozni. Az első...
2016.10.15 14:31
Éjfél elmúlt, de a kinti zajok nem szűntek meg, sőt erősödtek. Úgy hallottam, hogy falkákba futkostak a kutyák és mintha harcoltak volna, lehet alfa választás zajlott én meg pont ott reszkettem a közepében. Nem jött álom a szememre, fél óránként megnéztem a hálózsákban a telefonom, hogy mennyi az...
2016.10.14 12:38
Mire én is feltápászkodtam, már alig voltak a szálláson, a nagy átlag már rég elindult, de ez megszokott dolog. Nyolc órakor zárt a szállás, addig kihasználtam az időt. Tegnap szerzett várostérképpel a délelőtt folyamán bejártam az óváros minden szegletét, majd készítettem egy kis video vlog félét,...
2016.10.12 14:04
Kényelmesen, kipihenten keltem, közösen reggeliztünk a nappaliban, majd megkaptam Istvántól a kinyomtatott vonatjegyemet is, ami holnapra szól Leon-ba. Utólagosan is nagyon hálás vagyok nekik. Barabarával is beszélgettem jó kilenc óráig és tőle is kaptam egy kis ajándékot, egy nagyon szuper...
2016.10.11 16:07
A tegnapi fárasztó napot kipihentünk rendesen, viszonylag későn keltünk és épp a reggelinket fogyasztottuk, amikor Valentinnak érkezett egy hívása, hogy munka miatt minél előbb vissza kéne térnie. Nagyon tetszett a hely, maradtunk is volna, de nem volt mit tenni, ha mennie kell, hát mennie kell....
A busz a vonatállomástól indult reggel hét óra után a Pireneusok felé, nagy ívben került, sok mellék utat érintve, de a hegyek miatt érthető, emiatt legalább három óra volt az utazás. Rajtam kívül elég sok zarándok volt kénytelen ezzel a közlekedési eszközzel célba érni, a vonathiány miatt....