Cikkek archívuma

2016.10.05 14:00
A szállásunk nagyon finom meleg volt egész éjszaka, mindenünk tiszta és száraz lett, de ez sajnos nem volt elmondható a kinti körülményekről, az nedves, sáros és nagyon hideg. Ami viszont motivált minket az a felfedezés varázsa és a tudat, hogy ilyen tájba nem sok ember vág neki a hágónak. Alapból...
2016.10.05 13:36
Az éjszaka folyamán felköltöztünk a napaliba, mert rettenetesen horkoltak a nagyszobába, valamint korábban akartunk indulni ma reggel, mert a tervezetnél lényegesen lassabban haladunk. Időnk sajnos véges, mert Valentinnak munka ügyben záros időn belül távoznia kell, úgyhogy haladni kéne. Fél hét...
2016.10.02 18:32
A helyi kakas ébresztett minket, kinézve az ablakon láttuk, hogy masszív köd van és valószínűleg elég hideg is, ezt fél órával később meg is tapasztaltuk. A kis falúból kiérve egy kis föld utat követtünk, de egy folyó állta az utunkat, volt egy betonozott rész az átkeléshez, de ezen is legalább tíz...
2016.10.02 18:31
A reggel elég hűvösen indult, de a kemény hegymenet miatt nem fáztunk egy csöppet se. Azt tudni kell, hogy Pireneusokon kissé el vannak tolódva az évszakok és ez a június eleje még tavasz közepének számit. A helyiek elmondása szerint a legideálisabb időpont az szeptember eleje és közepe, akkor a...
Éjszaka folyamán rettenetesen fáztunk, minden létező ruhát magamra vettem, de még ez sem bizonyult elégnek. Érdekes módon a sátrak teljesen szárazak voltak, valószínűleg azért, mert nem volt semmilyen víz a közelben. A sarkam rondább lett reggelre, ezért leragasztottam és úgy vettem fel a...
2016.09.28 15:02
Korán ébredtünk fel, eléggé hűvös volt az éjszaka, jobbnak láttuk, ha kipattanunk és mozgunk. A probléma az volt, hogy a sátrak vizesek lettek a pára miatt, ezért amennyire tudtuk törölgettük őket egészen indulásig, ebben nagy segítségünkre volt egy speciális nedvszívó rongy, amit a németektől...
2016.09.27 11:29
A német fiatalokkal még együtt reggeliztünk, de utána elhagytuk őket, mert lassan haladnak és elmondásuk szerint tíz-tizenöt kilométernél nem mennek többet egy nap. A völgyből felérve egy újabb hegyre elénk tárult egy még magasabb hegy, aminek neki leselkedtünk, de ekkor még nem tudtuk, hogy...
2016.09.26 15:17
Reszketve ébredtünk fel, éjszaka annyira lehűlt az idő, hogy rendesen deres volt a fű a sátrak mellett. Gyorsan kipattantam és kis testmozgással indítottam, Valentin már korábban előmászott a sátrából és éppen teát melegített a gázpalackos kézi készülékével. a nap már felkelt és kellemesen...
2016.09.26 10:22
Átvészeltük az éjszakát egyben, senki nem akarta ránk törni az ajtót és a hangok is lehalkultak hajnal felé. Hét órakor feltűnés nélkül a lehető leggyorsabban elhagytuk a hostelt és a buszpályaudvarra mentünk, ahol bár láttuk egy reklámtáblán, hogy van egy kifejezetten Pireneusokhoz tartó busz...
2016.09.24 14:21
Nagy nehezen, kissé másnaposan ébredtem dél körül, kimásztam a gardrob szobából, mivel a lakás és a lakótársak miatt nem igazán volt más hely, de nagyon kényelmes felfújható matracon aludtam. Ramon már fent volt és éppen ebédet készített, amit kisvártatva el is fogyasztottunk. Nagyon finom volt a...