Cikkek archívuma

2016.09.24 10:19
A gépem holnap reggel indul, így ma egész nap ráérek mászkálni Coruna-ban, valamint már nem fizetnék szállásért, ezért este a Santiago reptérre megyek és ott alszok. Időm rengeteg, ezért csak a tíz órás busszal mentem át. Mindenki azt mondta, hogy itt általában esik az eső, de amikor megérkeztem...
Sokat nem aludtam, annyira azért nem kényelmes a reptéri pad. Hajnalodott amikor kipattantam és meglátogattam a mellékhelyiséget, majd komásan elfogyasztottam a maradék ennivalómat. Mivel nem szándékozom plusz költségekbe bonyolódni, ezért magamra vettem minden ruhát és a maradék időben azzal...
2016.09.23 10:15
A mai napot nagyon lazára vettem, mivel a táv se sok és egymagam gyorsan haladok, ezért gondoltam addig maradok a szálláson, ameddig csak lehet. Valószínűleg a tulaj is így gondolta, mert meg se jelent 9 óráig, addig alaposan megreggeliztünk és páran elbeszélgettünk, akik ugyan így gondoltok a...
2016.09.23 10:14
A legtöbben már elmentek, amikor felébredtem, de voltak, akik még fel sem keltek. Alaposan bereggeliztem, elköszöntem mindenkitől és elindultam a faluból kifelé az úton Santiago felé. Három napos út lesz, majd lesz még egy napom, mert a repülő Barcelona-ba csak július 3-án indul, szóval nem kell...
A mai nap nem történt igazából semmi érdekes attól eltekintve, hogy valami rengetegen jöttek velem szemben egész nap. Párszor már megjártam ezt a részt visszafelé, de ennyi embert még nem láttam. Az út követése emiatt nem is okozott problémát, mert mindig láttam zarándokokat szemben, így minden...
2016.09.04 11:43
Újabb nyugis éjszaka volt, minek hála sok energiával ébredtem. Első dolgom az volt, hogy kifutottam a világítótoronyig, majd a sziklákon ugrálva és mászva jöttem majdnem teljesen vissza a félsziget nyugati partján. Visszaérve Zsolt és még két magyar zarándok csatlakozott hozzám és a környék eddig...
2016.09.03 21:29
Az idő tökéletes volt, napfelkelte után neki is indultunk az útnak, sok meglepetés valószínűleg nem lesz, hisz ezt a szakaszt is már háromszor megcsináltam korábban, de annyira tetszik a környezet és az út, hogy nem hagynám ki. Trópusi dzsungelhez hasonlító táj és az illatok felejthetetlenek,...
Nagyon pihentető éjszakám volt, talán még eddig az út alatt sehol nem aludtam ennyire jól. Nagy tál müzli közben egy laptopról megnéztem és válaszolgattam a sok e-mailre, majd pár érdekes elmaradt videót is megnéztem. Az elmúlt jó pár nap fotóit is kiválogattam, meg persze posztoltam is. Délben...
2016.09.02 23:38
Hatalmasat aludt mindenki és mivel nem kellett elhagyni időre a szállást, nem is keltünk korán. Szépen ráérősen, kényelmesen megreggeliztünk, majd a közeli ruhaboltba mentünk venni mindenkinek afféle hippi-szerkót. Készítettünk sok-sok fotót, majd lassan a többiek elkezdtek készülődni, mert autóval...
2016.08.29 13:37
Hunorral úgy döntöttünk, hogy ma kicsit a saját tempónkban megyünk ezért lehagytuk a többieket, ennek több oka is volt, egy részről így biztosan lesz szállás, mert korábban odaérünk, a másik, hogy megint lógott az eső lába, amiből már nagyon elegünk volt és így talán megússzuk. Szépen haladtunk,...