39. Muxia (Pihenőnap) Május 28.

2016.09.03 21:29

Nagyon pihentető éjszakám volt, talán még eddig az út alatt sehol nem aludtam ennyire jól. Nagy tál müzli közben egy laptopról megnéztem és válaszolgattam a sok e-mailre, majd pár érdekes elmaradt videót is megnéztem. Az elmúlt jó pár nap fotóit is kiválogattam, meg persze posztoltam is. Délben lencsefőzés, sőt Rózsa még csinált nagyon finom fánkot is nekünk, amit a fiával Bálinttal és Zsolttal pusztítottunk el. Délután kimentem a sziklákhoz és elnézegettem a hullámokat, ezt a látványt nem lehet megunni. A faluban valami rendezvény volt, hangos zene szólt egész nap, növényeket szórtak szét az utcán, a lényegről persze lemaradtam, de a díszítés nagyon szép volt. Mire visszaértem újabb magyarok érkeztek, akikkel este már pár bor társaságában megcsodálhattuk végre a naplementét.