42. Olveira – Negreira 33km (912) Május 31.

2016.09.23 10:14

A mai nap nem történt igazából semmi érdekes attól eltekintve, hogy valami rengetegen jöttek velem szemben egész nap. Párszor már megjártam ezt a részt visszafelé, de ennyi embert még nem láttam. Az út követése emiatt nem is okozott problémát, mert mindig láttam zarándokokat szemben, így minden probléma nélkül tudtam haladni. Az idei szakasz középső része picit unalmas volt a sok mezőgazdasági terület miatt, meg persze amiatt, hogy több ízben meg tudtam őket csodálni, de ettől eltekintve jó kedvem volt. Sok emberkével elbeszélgettem, akik a tiszteletköröket letudva, rendesen belekérdeztek, hogy honnan-hova is szándékozom eljutni, sőt voltak olyanok is, akik a tetoválásomat fotózták le. A városba beérve ugyanott lett fekvőhelyem, ahol idefelé jövet, teljesen jó kis hely és persze van gyors internet. Sajnálattal vettem észre, hogy kemény tízen két eurós lábbelimen két hatalmas lyuk tátong, de mindennek a jó oldalát kell nézni, nagyon olcsó volt, mentem benne majdnem ezer kilométert már és legalább most rendesen szellőzik. Amikor már kilépek belőle, vagy leesik a lábamról, akkor majd eldobom, addig viszont megyek benne. Bevásároltam és éppen a vacsora elkészítésébe kezdtem, amikor egy francia csapat éppen körbekérdezgetett mindenkit, hogy nem-e éhes, mert kétszer annyi kaját készítettek, mint amennyit meg tudtak enni. Szerencsére vegetáriánus, ezért nagy örömmel és hálával ültem le többedmagammal az asztalhoz és láttunk neki az elpusztításához. A saját vásárolt elemózsia meg jó lesz majd holnapra. Elalvás előtt még készítettem egy posztot, picit videóztam, beszélgettem pár barátommal, megírtam a mai naplóbejegyzést, majd lehunytam a szemem.