43. Negreira – Santiago de Copostela 23km (935) Június 1.

2016.09.23 10:15

A mai napot nagyon lazára vettem, mivel a táv se sok és egymagam gyorsan haladok, ezért gondoltam addig maradok a szálláson, ameddig csak lehet. Valószínűleg a tulaj is így gondolta, mert meg se jelent 9 óráig, addig alaposan megreggeliztünk és páran elbeszélgettünk, akik ugyan így gondoltok a dolgot. Az utat és nagyon élveztem, gyönyörűen sütött a nap, de nem volt meleg, lágy szellő fújdogált és sok-sok kedves emberrel találkoztam. Koradélután értem be Santiago-ba a főtérre, ahol rengeteg ember volt, ismerőst nem találtam, de segítettem pár csoportkép létrejöttében. Bejelentkeztem a Seminario Minor-ba majd lebeszéltem Ramon-nal az ott alvás lehetőségét, amikor Barcelona-ba érek majd pár nap múlva, vele két éve a Via la Plata-n találkoztam anno. Miután leegyeztettünk mindent, gondoltam mégse illik üres kézzel beállítani, ezért nyakamba vettem a várost és beszereztem egy kis caminos csecsebecsét, valamint kinyomtattam a repjegyemet is. Délután visszaballagtam a szálláshoz és kifeküdtem a nagy rétre, jól esett lazítani a napon.