79. Muxia (pihenőnap) 6km (1841) Július 7.

2016.12.07 15:34

Az idei év első pihenőnapja kezdetét vette. Sok mély gondolatom volt, de ma csak lazítani akartam. Ki sem nyitottam a naplómat, majd valamikor leírom a nagy tanulságokat, amiket levontam az elmúlt hetek folyamán. Idén biztosan nem megyek már tovább, a környéken természetesen még tervezek kisebb túrákat. Délelőtt kimentem kicsit napozni, mert nagyon szép felhőtlen volt az ég, de sajnos erős szél fújt, így inkább sziklát másztam. Kényelmesre vettem a figurát, ebéd után aludtam legalább két órát, majd miután felébredtem többedmagammal elsétáltunk a sziklákhoz és a kis templomhoz. Megtudtam, hogy holnap több magyar is érkezik, akikkel együtt egy nagy közös éttermezést tervezünk valamikor a hét folyamán. Június tizenharmadikára lett meg a repülőjegyem, ez volt a héten a legolcsóbb, úgyis nagyon szívesen eltöltök itt még pár napot, szóval egy pillanatra sem bántam. Esti naplementét sajnos nem sikerült elkapni, mert nagyon felhős volt az ég. Sok érdekes zarándok érkezett a szállásra, némelyikükkel sikerült összehaverkodni az este folyamán.