44. Santiago – A Coruna – Santiago 15km (950) Július 2.

2016.09.24 10:19

A gépem holnap reggel indul, így ma egész nap ráérek mászkálni Coruna-ban, valamint már nem fizetnék szállásért, ezért este a Santiago reptérre megyek és ott alszok. Időm rengeteg, ezért csak a tíz órás busszal mentem át. Mindenki azt mondta, hogy itt általában esik az eső, de amikor megérkeztem már hét ágra sütött a nap és egy darab felhő sem volt az égen. Herkules tornyára voltam kíváncsi, de a térkép alapján a város másik végén található és hogy ma se hanyagoljuk a mozgást, ezért gyalogosan közelítem meg. Keresztülsétáltam az egész városon, turista irodát nem találtam ezért egy buszmegállón elhelyezett várostérképet fotóztam le és az alapján tájékozódtam. Az északi oldalon az iroda épületek után egyből egy homokos part feküdt több kilométer hosszan. Rengeteg ember feküdt a homokban és fürdött az óceánban, ha nem lenne a városi környezet és a magas épületek, azt hinném egy nyaralóhelyen vagyok. Jó másfél óra séta után elértem a dombot és a tornyot is, ahol leültem egy padra és elfogyasztottam az ebédemet, közben az előttem elterülő városban gyönyörködtem. Visszafelé a jóval hosszabb másik oldalon a kikötőknél sétáltam végig, majd pár parkot érintve elértem a buszpályaudvart. Délután öt felé vissza is érkeztem Santiagoba, majd a tegnapi szállásomnál loptam a wifit-t, találtam egy tuti helyet az épületen kívül, ahol elég erős a jel. Édesanyámmal is beszéltem, a lába még fájdogál, de már sokkal kevésbé, valamint átküldött egy cikket egy újságból, amiben szerepelek. Késő estig elvoltam itt, majd a kilenc órás busszal eljutottam a reptérre, ahol a szokásos helyemre letelepedtem és megágyaztam. Ilyenkor hálózsákban alszom és a táskám párnaként funkciónál, nem a legkényelmesebb, de biztonságos és nem kell tartani attól, hogy kipakolnak. Mondjuk reptéren erre kicsi az esély, de mindenesetre így sokkal nyugodtabban tudok aludni. Rajtam kívül további két zarándok volt a padokon, úgy látszik ez mások számára is evidens. Nagyon ráértem, mert a gépem csak reggel nyolckor indul, ezért nem is alítottam be ébresztőt.