79. St. Come-d’Olt – Montegut-Haut 25km (2085) Június 24.

2014.12.01 18:35

Kipihenten vágtunk neki a mai napnak, felkészülve mindenre. A táj ma kifejezetten szép volt, magas hegyek közti völgyben sétáltunk a sűrű erdőségekben, időnként itt-ott feltűntek kastélyok és régi tornyok is. A falucskákban eltöltött időben sok zarándokkal találkoztunk, ezen a szakaszon már napi 100-200 emberrel is össze lehet futni. Bálint egész nap előttünk járt, néha megvárt minket, de sokat nem láttuk. Egészen este hét óráig sétáltunk, amikor találtunk egy kis erdőt, ahol fel lehetne állítani ideiglenes kis táborunkat. A lányok elmentek a közeli házhoz, ahol kiderült, hogy ez a kis erdő magánterület, de nagyon kedves emberek lakják a környéket, így megengedték, hogy itt táborozzunk. Az itteni közel 20 négyzetkilométer egy botanikus házaspáré, akik sok különleges növényt ültettek a környéken, például az én leendő sátor helyem mellet is valami trópusi páfrány növekedik békésen. SMS-ben tájékoztattam Bálintot, de már 5 km-rel előttünk volt és már nem jönne vissza, úgy hogy vele holnap találkozunk. Miután kész lett a tábor leültünk körbe és késő estig beszélgettünk és nevetgéltünk. Marcell is befutott utánunk pár órával, mert lemaradt a városban kicsit kéregetni, viszont hozott két üveg bort. Remek kis esténk volt, nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy megismerhettem őket. Az egyik leányzó jártas az akupunktúrában, sőt még a kis tűi is vele voltak, így mindenki kapott lefekvés előtt egy speciális lábkezelést. Kíváncsi vagyok, hogy fogom magam érezni másnap reggel.