132. Muxia – (Pihenőnap) Augusztus 16.

2015.02.01 19:24

Jóval melegebb volt ma éjszaka, nagyon jól aludtunk, egyetlen szépség hiba volt, mégpedig az, hogy rettenetesen füst szagú lett mindenünk és persze mi is. Valószínűleg egy újabb mosás majd orvosolja ezt a kis apró kellemetlenséget. Délelőtti órákban visszaértünk, letusoltunk és mivel ma lesz este az előadásom, el is foglaltam egy kényelmes ágyat az albergue-be. Délután teli gyomorral pihentem egyet, majd a közel 1500 fotómból próbáltam összevarázsolni egy kis csokorral és alaptopra feltenni. Közös nagy pörkölt főzés volt az esti program, meg persze a naplemente megtekintése a szikláknál, ez az a dolog, ami teljeséggel kihagyhatatlan. Miután besötétedett elkezdődött a rögtönzött előadásom, magam is meglepődtem, hogy 15 ember próbálta egyszerre a monitort bámulni és persze rám figyelni. Pozitív visszajelzéseket kaptam, azt hiszem tetszett mindenkinek, ez egy remek befejezése volt a világ végén eltöltött pihenőnapoknak. Holnap újból felkerekedek és Santiago-t érintve, elindulok Lisszabon felé. Furcsa lesz visszafelé sétálni, de érzem, hogy ez egy nagyon fontos része lesz az utamnak.