Cikkek archívuma

2017.01.03 16:16
Hajnalban elaludtam végül és azt leszámítva, hogy nem a legkényelmesebb fekhelyem volt, egész tisztességesen kipihentem magam. Az ébresztőre sem riadtam fel, mert pár perccel korábban magától kinyílt a szemeim. Rendbe szedtem magam a mosdóban, megettem minden maradék kajámat, majd kidobtam a...
2017.01.03 16:14
Reggel hatkor keltem, megcsodáltam utoljára a napfelkeltét és miután felkelt mindenki más is, megvártam, amíg távoztak, majd nekikezdtem a munkának. A mai napon tiszteletbeli zarándokfogadóssá váltam, segítettem takarítani és megtanultam az ezzel járó kötelezettségek nagy részét. Lehet, hogy jövőre...
2016.12.21 11:44
Délelőtt esett az eső, ezért nem mentem sehova. Besegítettem Annának a takarításban, majd egy kicsit még visszafeküdtem. A tegnapi gondolatok visszatértek, de már sokkal előrébb voltam a dolgokban. Rájöttem, hogy nincs kedvem hazamenni, de valahogyan sétálni sincs kedvem tovább, mert annyira...
A mai nap is aktív pihenéssel telt. Rövid, de kiadós reggeli után felkerekedtem és a jelzéseken elindultam visszafelé. Nem készültem messzire, ezért semmi felszerelés nem volt nálam. Elsétáltam egészen Os Muinos-ig, ahol egy barlang található, amiben már több ízben is aludtam. Ez a séta nem volt ám...
2016.12.21 11:40
Korán felriadtam, valahogy nem tudtam aludni, mert annyi gondolat járt a fejemben. Most, hogy pár napja pihenek és lassacskán tudatosul bennem, hogy már nincs több séta, az agyam is kezd leállni és inkább azon pörögni, hogy mennyi mindent tapasztaltam és hogyan tovább. Eddig minden utamtól mást és...
2016.12.07 15:35
Aktív pihenéssel és némi házimunkával telt a mai nap. Reggeli után kimentem sétálni, majd kicsit olvasgattam egy padon. Az óceán felől sós illat áramlott, arcomat sütötte a nap, nagyon kellemesen éreztem magam. Délelőtt Annával kimentünk a strandra pár órát, sikerült is rendesen leégni, de...
2016.12.07 15:34
Az idei év első pihenőnapja kezdetét vette. Sok mély gondolatom volt, de ma csak lazítani akartam. Ki sem nyitottam a naplómat, majd valamikor leírom a nagy tanulságokat, amiket levontam az elmúlt hetek folyamán. Idén biztosan nem megyek már tovább, a környéken természetesen még tervezek kisebb...
2016.12.06 11:45
Furcsa álmom volt éjszaka. Egyedül mentem egy sivatagban a lenyugvó naptól folyamatosan távolodva, amíg teljesen be nem sötétedett. Az égre pillantva két holdat is láttam, ezek fénye miatt tökéletesen láttam a dűnéket körülöttem és egyenesen haladtam egy magas torony felé. Sajnos nem értem el, mert...
2016.11.24 13:18
A viaszos füldugómnak ma éjszaka is végtelenül hálás voltam, mert olyan horkolás fesztivál zajlott éjszaka, hogy máskülönben semmit sem tudtam volna aludni. A szobában volt egy idősebb lengyel csoport, akik valószínűleg az országuk horkoló bajnokságának válogatottjai és afféle nyeremény lehetett...
Nagyon korán ébredtem, hat órakor már ki is léptem a kapun és indultam a központ felé. Gyorsan szedtem a lábaimat, élveztem azt, hogy egyedül sétálok, és nem kell senkihez sem igazodnom. A főtér üres volt, a Parador hotel aljában pedig még két órát kellett volna várakoznom, hogy kapjak ingyen...