14. Maria Ellend – Wien 35km (359) Április 20.

2014.09.21 22:44

Teljesen kipihenve ébredtünk a kényelmes ágyakban, felfrissülve mentünk le az ebédlőbe, ahol igazi osztrák reggeli várt minket. Teli gyomorral, jókedvűen 9 után indultunk tovább Bécs felé. Valószínűleg egész éjszaka szakadt az eső, mert minden nagyon vizes volt, hála az égnek, hogy nem kint töltöttük az éjszakát. Hamar elértünk a Duna mellé, amivel párhuzamosan ment a JakobsWeg. Az idő rendesen melegedi látszott, olyannyira hogy már egy póló is elegendő volt. Ezen a szakaszon is találtunk nem teljesen egyértelmű jelzéseket, minek köszönhetően jó párszor eltévedtünk, de az irány nagyjából megvolt és a rengeteg felettünk egy irányba elszálló repülőgép is segített tájékozódni. Volt pár nagyon vadregényes erdei szakasz és persze iszonyatos nagy sár. Bozótosból ki, bozótosba be, majd derékig érő gazon át haladtunk, jelzések hiányában. A három dzsungelharcos végül egy kerékpár útra ért ki, ami úgy festett egészen Bécsig vezet. Kicsit rendbe szedtük magunkat, mert úgy néztünk ki mint akik épp túléltek egy repülőgép szerencsétlenséget és épp most másztak ki a roncsok közül. Bécsben lakik Anna, aki Attila ismerőse és aki felajánlotta, hogy nála eltölthetünk egy éjszakát. Az irány meg van, a probléma ott volt, hogy Anna bizony Bécs északi részén lakik, mi meg majdnem dél felől közelítettük meg a várost. Majdnem négy egész órába telt mire végigverekedtük magunkat a városon, a talpa rendesen fájt mindenkinek a végére. Sima dzsungel után beton dzsungel, de a nap végére megvolt a megérdemelt jutalom. Anna szuper vacsorát készített nekünk és kellemes otthoni hangulatot teremtett. Megtudtuk, hogy holnap valami ünnepnap van és szinte minden zárva lesz és nem zavarná, ha maradnánk plusz egy napot, így még Bécset is körbe tudnánk nézni. Maradtunk.