27. Cacabelos – La Faba 33km (558) Május 16.

2016.08.28 15:35

Hatalmasat aludtam, reggel sok energiával, kipihentem ébredtem, összecsomagoltam és már indultam is. A reggeli ma kimaradt. Kellemes idő volt és nem esett, aminek nagyon-nagyon örültem. Gyorsan szedtem a lábam, mert utol akartam érni a többieket, úgy számoltam jó öt és fél kilométeres átlagsebességgel haladtam. Egy völgybe vittek a jelzések és egy főutat követve értem be egy kis faluba, itt feltöltöttem a kulacsom és már mentem is tovább. Húsz kilométert lenyomtam alig négy óra alatt, amikor is egy boltnál ismerős arcokba botlottam, hát nem utolértem őket? Furcsa volt ezek után velük menni fele olyan sebességgel, de ez nem egy verseny, úgyhogy hamar megszoktam megint. Délután óvatosan megettem két szelet kenyeret és mellé egy liter vizet, hogy legalább azzal tele legyen a gyomrom. Öt óra körül értünk be egy szuper szállásra La Faba-ban, majd később a csapat többi része is megérkezett, akik a Camino Dragonte utat választották, amit én az első utamon bejártam és melegen ajánlottam nekik, hogy érdemes végigmenni rajta. Estére azért elfáradtam, mivel nem sok energiát vittem be ma a szervezetembe, de azért egy kis napozás és egy kis közös jógázás belefért. Hangulatos kis este volt a mai is, kicsit több mindent is elfogyasztottam vacsora gyanánt, gyomrom is javulni látszik, remélem holnap már ehetek rendesen.