34. Santiago – Negreira 23km (751) Május 23.

2016.08.29 13:36

Hajnali kettőig fent voltam és Elvira-val beszélgettem, majd rövid alvás után hét előtt keltünk fel, szóval nem voltam éppen a legkipihentebb. Kicsit szomorú a mai nap, mert Nicola már nem tart velünk, mert a repülőjegye holnap reggelre szól, valamint a megismert zarándokok többsége is csak eddig jött. Könnyes ölelkezések és hosszas búcsúzások miatt csak tíz óra felé indultunk kifelé a városból és még akkor is elég lassan haladtunk, sok helyen megálltunk, valószínűleg már leeresztettek az emberek, nem érzik a nagy hajtást, remélhetőleg ezzel mások is így vannak és nem lesz gond a szállásoknál. Mesélték, hogy rettenetesen sok ember volt az elmúlt három napban és, hogy igen jó döntést hoztam azzal, hogy másik úton érkeztem ide. A jelző kövek szépen kilométerről-kilométerre jelezték, hogy mennyi van még hátra az óceán partig. Az egyik tisztáson meg is mutattam nekik, hogy tavaly hol állítottam fel a sátrat. Negreira-ba beérve az első albergue-be bevágódtunk, ahol lett is mindenkinek hely. Finisterre-ben is intéztem szállást Arankánál a Por Fin-be mindenkinek, úgy hogy holnap után ráérünk megérkezni, nem kell igyekezni. A holnapi nap viszont egyenlőre ködös, sőt még lehet esős is lesz, ugyanis az előrejelzés alapján holnap egy újabb hatalmas viharfelhő közeledik Galicia felé.