58. Bikarette – Pamplona 33km (1251) Június 16.

2016.10.12 14:04

Kényelmesen, kipihenten keltem, közösen reggeliztünk a nappaliban, majd megkaptam Istvántól a kinyomtatott vonatjegyemet is, ami holnapra szól Leon-ba. Utólagosan is nagyon hálás vagyok nekik. Barabarával is beszélgettem jó kilenc óráig és tőle is kaptam egy kis ajándékot, egy nagyon szuper fabotot, ugyanis az még nagyon hiányzott a felszerelésből, mivel elpusztult mindkettő a Pireneusokban. Az éjszakai nagy esőzés miatt mindenhol sár volt és persze az időjárás se lett jobb, ugyanolyan borús és szeles idő volt, mint tegnap. Zubiri után találkoztam pár zarándokkal, akik szintén Pamplona-ba sétálnak, kicsit beszélgettem velük, de a rossz idő miatt gyorsabban akartam haladni, áztam már idén éppen eleget. Az út nagyon ismert volt, minden kanyar után pontosan tudtam, hogy mi következik, emiatt az út is gyorsabbnak tűnt és igazából az is volt, mert fél öt felé beértem az óvárosba. Első dolgom a CaminoTeca meglátogatása volt, ide mindig betérek, amikor erre járok, nagyon jóban vagyok Anitával és Istvánnal a bolt tulajdonosaival. Elbeszélgettünk hosszasan, sztoriztam nekik az elmúlt hetek történéseiről, de ideje volt szállást találnom, nehogy beteljenek a jobb helyek. A Jesus Maria albergue-be vágódtam be megint, ez egész jó áron van és szinte az óváros közepén helyezkedik el. Várost nézni ráérek holnap délelőtt is, mert a vonat csak kora délután indul, ezért ma csak bevásároltam és visszamentem a CaminoTeca-ba csevegni. Estére kaptam egy vacsorameghívást tőlük, aminek nagyon-nagyon örültem, de a végén annyira sokat sikerült enni, hogy rendesen majdnem rosszul voltam, nem is volt gond az alvással.