8. Puerto Serrano - Sevilla 8km (154) Július 4.

2015.10.25 15:12

Nagyon mélyen aludtam, csak a beállított ébresztőre keltem fel, gyorsan összepakoltunk, reggeliztünk és kiballagtunk a buszmegállóhoz. Menetidőben másfél óra volt az út az autópályán mire elértük Sevilla külvárosát, innen jó négy kilométer volt a központ és a bazilika, ahonnan hivatalosan a Via la Plata indul. Úgy éreztük megérdemlünk egy kis kényelmet, ezért egy közeli hotelbe mentünk és ott vettünk ki egy nagy kétágyas szobát. Azon nevettünk, hogy más „normális” ember pihenten érkezik és innen indul el másnap, nem pedig a nyolcadik napom esik be lestrapálva hullafáradtan. Zuhany, kajálás, délutáni alvás volt a program. Estefelé kimozdultunk várost nézni, szereztünk credencialt, várostérképet a nevezetességekhez, mondjuk Arek már több ízben volt itt, de azért ő se tudta pontosan mi merre található. Sevilla egy hatalmas nyüzsgő város, de nagyon hangulatos sok-sok látnivalóval. Délután elváltunk, mindenki ment a dolgára, én egy internet kávézóból postoltam, mert jó ideje nem volt rá alkalmam, majd másodszor is elmentem a szupermarketbe, mert akarok készíteni szendvicseket holnapra, valamint lecseréltem és bővítettem a vízkészletemet. Furcsa módon egy darab zarándokkal nem találkoztam, mondjuk akikkel beszéltem, mindenki arról számolt be, hogy a nyári hónapokban nem jellemző, hogy nagyon járják a Via la Plata-t. Hmmm, remek lesz gondoltam magamban. Este még egyszer feltöltöttem pár képet, majd tizenegy felé visszaindultam a hotelbe, ahol észrevettem, hogy konkrétan a hotel utcájában megy a jelzés, sőt meg is örökítettem az első hivatalos jelet. Minden készen áll a holnapi indulásra, még egy nagyot alszok és holnap indulhat az idei évi Caminom!