80. Muxia (pihenőnap) 11km (1852) Július 8.

2016.12.07 15:35

Aktív pihenéssel és némi házimunkával telt a mai nap. Reggeli után kimentem sétálni, majd kicsit olvasgattam egy padon. Az óceán felől sós illat áramlott, arcomat sütötte a nap, nagyon kellemesen éreztem magam. Délelőtt Annával kimentünk a strandra pár órát, sikerült is rendesen leégni, de pozitívum, hogy találtunk pár rákot és különféle halakat. Nem fogtuk el őket, csak megfigyeltük a természet tengerparti szépségét. Kitaláltuk, hogy meglepjük Rózsát és kitakarítjuk a hátsó udvart, elhordjuk a szemetet és kigyomlálunk. Jó pár órát eltöltöttünk ezzel, de nagyon megérte, mert nagyon örült neki. Jó pár új arc jelent meg, de hagytam mindenkit rendesen megérkezni, majd holnap megismerem őket. Ma este is terveztem megtekinteni a naplementét, de meghiúsult, mert megint nagyon felhős volt az égbolt, úgyhogy maradtunk a szálláson és elfogyasztottunk pár üveg bort. Holnapi tervek közt szerepel a közeli hegy, a Monte Facho megmászása és az Os Muiños-i barlang megtekintése, valamint lehet, hogy összejön egy kis hajókázás is.