90. Condom – Eauze 33km (2438) Július 5.

2014.12.15 20:33

Nehéz ébredés volt, de egy frissítő zuhany után összeszedtem magam és felkészültem az indulásra. Meglepően tapasztaltam, hogy valamikor este kimentem és összepakoltam a sátramat, ahogyan azt kell és a táskámra is felerősítettem. Ez az egész valahogy kimaradt, nem baj úgy látszik teljes alkoholos befolyáltság alatt is zarándok vagyok. Már majdnem 10 óra volt mire el tudtam indulni egy  kanadai párral is, akik szintén hasonló cipőben jártak, mint én. Délelőtt elbeszélgettem velük, de egy rövidebb úton akartak menni, így végül elváltunk. Egyedül folytattam az utat, számolgattam mennyi van még hátra, meg eszembe jutottak az otthoni dolgok is, ez valószínűleg a másnaposság miatt volt. Hosszú nap volt a mai, talán az állapotom miatt még hosszabbnak tűnt. Végig sűrű sötét erdőkben vonszoltam magam, azt hittem soha nem lesz vége és nem érek be Eauze-be, ahol egy olcsó camping van a táblák tanulsága szerint. Persze a végén megtaláltam a campinget a kanadaiakkal együtt, akikkel elfeleztem a költségeket, így kemény 3 euróért lett egy tökéletes füves hely. Arek-kel váltottam pár sms-t, hogy merre jár, valószínűleg holnap találkozok vele, mert nem messze sátrazik valahol. A városban bevásárlás közben feltűnt, hogy valami óriási buli van, mindenfelé eldobható sátrak és rengeteg ordítozó fiatal. A parkolók és a járdák is tele voltak autókkal, a város szinte meg volt bénulva. Gyorsan visszarohantam a táborba és elújságoltam mi a nagy helyzet, de már ott is hallható volt az őrület. A hangos zene persze egész éjjel szolt, de ez még a kisebb gond volt, a nagyobb az volt, hogy sok-sok részeg volt a camping területén, akik üvöltözve mászkáltak ide-oda. Nagyon remélem nem okoznak a sátramba vagy éppen bennem valami kárt az éjszaka folyamán, kellemetlen lenne. Csapdákat csak nem állítanék a sátram körül, ezért inkább csöndben próbáltam elaludni és bízni abban, hogy semmi atrocitás nem fog érni.