Még 30 nap indulásig

2014.03.07 22:47

Pontosan 30 nap múlva megindulunk Santiago felé. A Lébényig velünk tartók száma még mindig nem végleges, úgy 9-13 fő közt lesz, de úgy vélem az indulás napján tudjuk meg konkrétan, hogy mennyi is a létszám. Lesznek olyanok is, akik egészen a határig is velünk jönnek, majd ott integetve veszünk búcsút tőlük és kelünk át a hármas határon.
Múlt éjszaka egy elég furcsa visszatérő álmom volt, ami sokszori változás ellenére valahogy mindig ugyanolyan, de a végét sose látom. Álmomban egy hegy tetejéről kémleltem a tájat és egy picike tavat a messzeségben, aminek a közepén volt egy sziget és azon egy kis házikó. Éreztem, hogy valamiért oda kell mennem, ezért el is sétáltam odáig, majd a parton beszálltam egy csónakba, de féltem, hogy a cuccaim vizesek lesznek, ha felborulok.
Pár méteres evezés után kisebb hullámok kezdték mozgatni a hajót…