Cikkek archívuma

2014.09.24 11:28
Az idő csak nem lett jobb, éjszaka szokásos felhőszakadás, napközben borús és szeles. Három hét telt el, szervezetem kezdi megszokni a mindennapos sétát, például a táska súlyát már szinte nem is érzem, viszont a bal térdem a tegnapi sok emelkedő után picit sajogott. A kis konyhában elfogyasztott...
2014.09.22 12:35
Reggel Bálint csinált rántottát a maradék tojásból. Attila marad, mi viszont úgy döntöttünk, hogy haladunk tovább, mivel ki volt számolva az időnk és még, ha a GR10-et is akarjuk, nem fér bele ennyi pihenőnap, pláne, hogy már így is több volt, mint eredetileg terveztük, majd beér minket valahol....
2014.09.22 12:34
Az ágyak olyan kényelmesek voltak, hogy egyszer se ébredtem fel, pedig elég éber alvó vagyok. Hét óra magasságában meginvitáltak minket misére, amire a többiek elmentek, de én még kicsit élveztem a paplan alatti meleget. Nyolc órakor közös reggeli mellett megtudtuk, hogy nem messze innen van egy...
2014.09.22 12:33
Reggel finom reggeli után közös fotózás volt és persze megcsodáltuk a környéket világosban is. Az elmúlt három napban minden éjszaka esett az eső, reggelre szerencsére felszakazodik a felhőzet, bár a napocskát már rég nem láttuk. A gond csupán az, hogy félelmetesen nagy sárban kell taposnunk...
2014.09.21 22:46
Viszonylag egész korán keltünk fel a sok alkohol ellenére is. A városból kiérve egy hegynek indultunk neki, aminek Troppberg volt a neve és 542 méter magas, a tetején egy magas fém kilátó helyezkedik el. Picit megpihentünk, majd Bálint és én kicsit előre mentünk, mert Attila lába fájt és lassan...
2014.09.21 22:45
Sokáig aludtunk, interneteztünk, filmet néztünk, nagyokat ettünk, kellemes pihenő nap volt. Kicsit agyaltunk rajta, hogy ilyen hamar még egy pihenőnap, de minek és hova akarunk rohanni? Az se biztos, hogy végig tudunk menni, egyszerűen el kell fogadni mindent, amit az út ad nekünk. Most...
Másnap Attila korábban lelépett, mert magának ő is egy másik praktikusabb táskát meg szandált. Megvártuk, ebédeltünk és csak kora délután sikerült rávenni magunkat az indulásra. A táv mindössze 13 kilométer volt, de mivel városon át megyünk továbbra is, elég sok látnivaló volt, amivel ment az idő....
2014.09.21 22:44
Teljesen kipihenve ébredtünk a kényelmes ágyakban, felfrissülve mentünk le az ebédlőbe, ahol igazi osztrák reggeli várt minket. Teli gyomorral, jókedvűen 9 után indultunk tovább Bécs felé. Valószínűleg egész éjszaka szakadt az eső, mert minden nagyon vizes volt, hála az égnek, hogy nem kint...
2014.09.21 22:43
Kávéval és teával lepett meg minket a tulaj, ami remek ébresztő volt. Összeszedtük magunkat és elindultunk a hármas határ felé. Hamar odaértünk a határjelző kövekhez, ahol egy német kerékpáros lánnyal találkoztunk, ez azért érdekes, mert bár ellenkező irányba tartott mégis vagy háromszor...
Nem sokat tudtunk aludni, soha többé nem alszunk együtt egy sátorban, egyszerűen kicsi a hely és iszonyat kényelmetlen, de legalább nem volt gond a hajnali ébredéssel. Kis felmelegítős torna után összecsomagoltuk a sátrakat és pirkadat előtt lementünk a városba. Szerencsére találtunk egy pékséget,...